مصاحبه مربیان پس از انجام بازیهای امروز

مصاحبه مربیان پس از انجام بازیهای امروز




 

 


مصاحبه مربیان پس از انجام بازیهای امروز


تاریخ : جمعه ،
27 اسفند 1389

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران گفت: تساوي برابر تيمي هايي مانند تراکتورسازي براي ما در حکم پيروزي است.
حسين فرکي پس از تساوي يک بر يک مقابل تراکتورسازي عنوان کرد: بازي با برنامه و تاکتيکي خوبي بود. مقابل تيم پرمهره‌اي بازي کرديم. مسابقه دادن با چنين تيمي دشوار است و اين کار ساده‌اي نبود.
وي افزود: ما در هر شرايطي که بازي کنيم شرايط ميزباني يا ميهماني برايمان فرق نمي‌کند و امروز هم ديديد هواداران پرشور تراکتورسازي در تهران اين تيم را تشويق کردند و چقدر در روند اين تيم تاثيرگذار بود.
فرکي ادامه داد: ما به دنبال کسب سه امتياز بوديم اما فکر مي‌کنم جدا از پنالتي که براي تراکتورسازي گرفته شد و نمي‌خواهم در مورد آن نظر بدهم، مي‌توانستيم از فرصت‌هاي خود به خوبي استفاده کنيم.
سرمربي نفت تهران خاطرنشان کرد: اين مساوي براي ما حکم پيروزي داشت. 13 مساوي در اين فصل داشته‌ايم و در 7 بازي مي‌توانستيم برنده باشيم. مقابل تيم‌هايي به تساوي رسيديم که کسب يک امتياز مقابل آنها حکم سه امتياز را داشت. وقتي تيمي مثل سپاهان در اين فصل 10 تساوي دارد، براي تيمي مثل نفت تهران کسب 13 مساوي نرمال است.
--------------------------------------------------------

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: به مسئولان باشگاه التماس مي‌کنم تا قبل از سقوط راه‌آهن به فرياد اين تيم برسند.
مهدي تارتار پس از تساوي بدون گل تيمش مقابل فولاد خوزستان گفت: مشکلات تيم ما آنقدر زياد است که نمي‌توان راجع به آن صحبت کرد. هفته گذشته به بازيکنان گفتند که 10 تا 12 درصد قراردادشان قبل از بازي با فولاد پرداخت مي‌شود ولي وقتي به اهواز رسيديم به ما گفتند پول نداريم.
وي ادامه داد: با اين کار انگيزه را از بازيکنان ما گرفتند. به طوري که آنها قصد نداشتند در تمرين و حتي ديدار امروز حاضر شوند اما با پا درمياني ما مردانه بازي کردند.
سرمربي راه‌‌آهن با اشاره به اينکه قصد ندارد در مورد مسائل فني اين مسابقه صحبت کند، عنوان کرد: قصد ندارم در مورد مسائل فني بازي با فولاد صحبت کنم اما به مسئولان راه‌آهن مي‌گويم چرا اين تيم را حالا کمک نمي‌کنيد که بعد از سقوط راه‌آهن به رده‌هاي پايين جدول مجبور به کمک شويد.
تارتار در ادامه افزود: به مسئولان راه‌آهن التماس مي‌کنم به فرياد اين تيم برسند. تيم ما از درون در حال تخريب است. بازيکنان زحمت مي‌کشند اما متاسفانه مسئولان باشگاه آنها را درک نمي‌کنند.
وي با اشاره به اينکه شرمنده بازيکنانم هستم، عنوان کرد: بازيکنان به خاطر ما و براي اينکه سربلند شويم داخل زمين مي‌شوند اما پولي نمي‌گيرند. من شرمنده آنها هستم. باز هم مي‌گويم به فرياد راه‌آهن برسيد تا مانند ابومسلم، پيام، مقاومت سپاسي، استقلال اهواز و برق شيراز سقوط نکند.
سرمربي راه‌آهن پس از اتمام صحبت‌هايش اشک‌هايش جاري شد و گريه کرد.
--------------------------------------------------------

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به اندازه کافي براي پيروزي مقابل راه‌آهن سعي و تلاش خود را انجام نداديم.
مجيد جلالي پس از تساوي بدون گل تيمش مقابل راه‌آهن در ديدار خانگي گفت: با تيمي بازي کرديم که در اين ديدار بهتر از هميشه بازي کرد. راه‌آهن خيلي خوب بازي کرد. اما ما هم سعي کرديم تا نتيجه دلخواه را در خانه به دست آوريم. اما قبول دارم تلاش‌مان براي پيروزي در اين ديدار مؤثر و کافي نبود.
وي ادامه داد: با تغييراتي که در خط مياني در جريان مسابقه و حتي پيش از آن داشتيم، سعي کرديم بيشتر بازيکنان سرعتي را به کار بگيريم اما نتيجه دلخواه را نگرفتيم.
جلالي عنوان کرد: از فردا تا چهارم فروردين ماه سال آينده تمرينات تيم تعطيل است و پس از آن مجددا کار را از سر مي‌گيريم.
--------------------------------------------------------

سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: درگيري‌هايي در کشورها رخ داده که اميدوارم خداوند عقلي به تمام انسان‌ها بدهد که شاهد جنگ و نزاع نباشيم.
محمد مايلي‌کهن در ابتداي کنفرانس خبري پس از بازي سايپا برابر شهرداري تبريز با اشاره به اتفاقات رخ داده در ژاپن عنوان کرد:‌ ما بايد تمام تلاش خود را انجام دهيم تا به همنوعان خود کمک کنيم. جداي از اتفاقات ژاپن درگيري‌هايي در کشورهاي مختلف رخ داده که اميدوارم خداوند عقلي به تمام انسان‌ها بدهد تا شاهد جنگ و نزاع نباشيم.
وي درباره تساوي 2 بر 2 تيمش برابر شهرداري خاطرنشان کرد: ما دو بازي سخت را پشت‌سر گذاشتيم. در اين ديدار هم ما و هم شهرداري به هر 3 امتياز نياز داشتيم و تمام تلاش خود را در اين زمينه به کار گرفتيم. من وظيفه خود را انجام دادم و تلاش کرديم تا به پيروزي برسيم. شهرداري نيز يکي از تيم‌هاي خوب است.
سرمربي سايپا با اشاره به سختي کار مربيان تصريح کرد:‌ از مديريت سايپا تشکر مي‌کنم که در تمام شرايط از مربيان حمايت مي‌کنند اما پس از اين ديدار من به گونه‌اي خود را لعنت کردم و فکر کردم اين شغل ما چرا اينگونه است. پس از اين ديدار نصف بدنم فلج شده بود و فشار زيادي را تحمل کرده بودم. در هر صورت من اين فوتبال را دوست دارم و همين زيبايي‌ها است که فوتبال را جذاب مي‌کند. بايد در تمام شرايط جوانمردانه کار کرد و در اين راه تمام تلاش خود را به کار بگيريم. من سياه‌نمايي نمي‌کنم و اينکه بگويم دوست داشتم شهرداري برنده شود بلکه هر دو تيم بازي خوبي ارائه کردند و موقعيت‌هاي زيادي را به وجود آوردند.
مايلي‌کهن با اشاره به تقدير و تشکر مسئولان شهرداري از وي تصريح کرد: بسيار خوشحال شدم که اين اقدام صورت گرفت اما ترجيح دادم که به پاس زحمات عکاس تبريزي اين تابلو را به وي تقديم کنم چرا که او زحمات زيادي مي‌کشد و در اين راه از هيچ تلاشي فروگذار نيست.
وي در خصوص شرايط فوتبال ايران اظهار داشت: فکر نمي‌کنم فقط در فوتبال ما ناهنجاري‌ها باشد بلکه اين خود ما هستيم که اين موضوع را پررنگ مي‌کنيم تا بيشتر به نمايش درآيد. ما بايد خود را اصلاح کنيم و با برنامه‌ريزي براي تمامي افراد پيش رويم. برخي ليدرها هستند که حتي مستحق نام ليدري هم نيستند.
سرمربي سايپا درباره تشويق از سوي فدراسيون فوتبال به خاطر عدم اعتراض در ديدار سايپا و شاهين عنوان کرد:‌ در ديدار برابر شاهين گل صددرصد ما مردود اعلام شد اما من اعتراضي نکردم. ما بايد فراموش نکنيم که سوت پايان هر بازي در واقع سوت آغاز بازي ديگر است. مشکل ما اين است که فکر مي‌کنيم هر ديدار آخرين بازي ما است. مسئولان فدراسيون فکر کردند که من کار بزرگي انجام دادم و از من تقدير کردند اما من وظيفه خودم را انجام دادم.
--------------------------------------------------------

سرمربي تيم فوتبال پاس همدان گفت: به تيم برنگشتم تا چيزي را ثابت کنم و فقط مي خواهم پاس موفق شود.
علي اصغر مديرروستا پس از پيروزي يک بر صفر تيمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: از ابتداي فصل مي‌دانستم که سخت‌ترين انتخاب را انجام دادم. چند پيشنهاد از تيم‌هاي ديگر داشتم اما پاس همدان را انتخاب کردم و مي‌دانستم انتخاب سختي است.
وي ادامه داد: اکنون هم مي‌دانم کار سختي را پيش رو دارم و از شرايط به خوبي آگاهم. نيامدم تا چيزي را ثابت کنم. برگشتم تا بازيکناني که از ابتداي فصل دور هم جمع شديم و هدفي را دنبال مي‌کرديم، يا همه با هم سربلند بيرون بياييم يا اينکه همه با هم خراب شويم.
مدير روستا در پاسخ به اين سؤال که عده‌اي معتقدند که ملاحي و پيمبري شما را دور زدند و در برنامه نود صحبت‌هايي را مطرح کرديد که مؤيد اين موضوع بود، گفت: هيچ جا نگفتم کسي مرا دور زده اما هر جا از من سؤال شد اين موضوع را به نوعي شايد تائيد مي‌کردم. در برنامه نود هم صحبت‌هاي تندي انجام ندادم. همانطور که مي‌دانيد زماني که بازيکن بودم جنجالي نبودم. حالا هم که مربي هستم دوست ندارم جنجالي باشم.
وي ادامه داد: در برنامه نود با صحبت‌هايي که مطرح کردم منظور خودم را به کساني که لازم بود، رساندم. همه از صحبت‌هايم در آن برنامه متوجه منظورم شدند.
مديرروستا در مورد صحبت‌هاي ياوري مبني بر اينکه پاس بد بسته شده و علت عدم نتيجه‌گيري اين تيم هم همين موضوع است، عنوان کرد: انصاف هم خوب است. ياوري مربي باتجربه‌اي است و از شرايط پاس همدان به خوبي مطلع بود. چرا از همان ابتدا و قبل از اينکه شکست‌هاي متوالي را پذيرا باشد، اين صحبت‌ها را مطرح نکرد و بعد از اينکه تيم نتيجه نگرفت، اين مسائل را بازگو کرد؟
سرمربي پاس همدان در ادامه افزود: در دو بازي اخير چهار امتياز گرفته‌ايم و به نظرم خيلي بهتر از دو امتيازي است که در هشت مسابقه به دست آورد. مطمئن باشيد تا آخرين لحظه براي بقا در ليگ برتر تلاش مي‌کنيم و اميدوارم هواداران هم ما را حمايت کنند.
--------------------------------------------------------

سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان در کنفرانس خبري حاضر نشد.
غلام پيرواني سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از شکست يک بر صفر تيمش مقابل تيم پاس همدان از حضور در کنفرانس مطبوعاتي پس از اين ديدار خودداري کرد.
وي که تا جلوي پله‌هاي محل برگزاري کنفرانس خبري آمده بود پس از اينکه متوجه شد براي شرکت در مصاحبه مطبوعاتي پس از مسابقه بايد از پله‌ها بالا برود، عنوان کرد: کمرم درد مي‌کند و نمي‌توانم براي شرکت در کنفرانس خبري از پله‌ها بالا بروم.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل